-

-
TRANSLATE IN YOUR LANGUAGE

THIS BLOG IN YOUR LANGUAGE

vrijdag, februari 03, 2012

emo...:((


het is nog altijd stilletjes hier aan de waterkant, buiten lezen en kijken en denken wat we nog allemaal gaan doen als we beter zijn, heel rustig.

maak ook nog een verdrietige periode mee deze tijd van het jaar, mama die 2 jaar overleden is,, vandaag haar verjaardag, de 5 de was de begrafenis, alles in 1 week, mijn gezondheid die te wensen over laat, pffff, kan een beetje teveel zijn ook he
maar allee, er zijn er die het nog slechter hebben als wij denken we dan....




Dag Moeke 






Waar je ook bent
ik zou het niet weten
niet in tijd of afstand te meten
maar ik heb je bij me
diep in mij
daarom ben je steeds dichtbij..




vandaag ben je jarig, van mij alvast een gelukkige verjaardag en...









11 opmerkingen:

Wilma Kuin zei

Ja meis,... moeilijke dagen!! Hier was het in december zo moeilijk,.. Broer die jarig zou zijn,... de feestdagen.
We willen ze niet missen omdat ze zo geliefd zijn bij ons,...

Sterkte en doe het gewoon even rustig aan,.. rouwen heeft tijd nodig,... Veel tijd,...

Dikke knuffel!!

inge zei

veel courage!

Mascha zei

Veel sterkte vandaag.
Ik denk aan je.
Veel liefs, Mascha

katrien zei

Veel sterkte in deze moeilijke dagen.
Vandaag 3 jaar geleden stierf ook mijn paps.

Nicky zei

bedankt voor jullie lieve reacties en steun, het doet goed !
knuffs, vero

quiltingmieke zei

piep, meid een dikke troostknuffel voor deze moeilijke dagen, gemis....doet pijn,,

Je lochaam dat niet meewil...
ken ik alles van...

sterkte meid, samen komen we er wel

knuf mieke

Johanna Zweden zei

Sterke voor vandaag, zij altijd nare momenten,
denk aan je
Fijn weekeinden groetjes Joke

zohra zei

Van mij alvast een hele dikke knuffel
Liefs Zohra

Vicky zei

Hallo Vero,

februari is voor mij ook een triestige maand. Ik verloor 4 jaar geleden mijn vader op 21 februari 2008 en zijn verjaardag was op 8 februari..Mijn mama's verjaardag is op 11 februari. Daartussen heb je dan Valentijnsdag, die sinds 2008 ook nooit meer hetzelfde was.Het was de dag dat mijn vader nog een laatste helder moment had en dat liet een diepe indruk na..Dikke knuffel x

Nicky zei

dikke knuff terug !

Maryam zei

Naske dikke knuffel zus ik weet hoe je je voelt <3

Your comments make my day :)

Your comments make my day :)

Populaire berichten

...road

...road

Kenzo - Mieneken... Forever in my heart

Kenzo - Mieneken... Forever in my heart
01.01.1999 - 11.02.2014