-

-
TRANSLATE IN YOUR LANGUAGE

THIS BLOG IN YOUR LANGUAGE

zaterdag, oktober 01, 2011

wat een dagje vandaag, heerlijk zomers weer...
ik heb ervan geprofiteerd om te buurten bij de bloggers en na te lezen,

gezellige blogs, lekkere koffie gedronken en ook wat inspiratie opgedaan...

heb me ook aangemeld voor een kerstruil, voor mij de eerste keer dat ik zoiets ga doen,  haaaaaaa...hopelijk was ik nog op tijd...

en bij zo'n hemelse dag, wat hoort erbij, of  een zalige meezinger van Neil Diamond natuurlijk...


dit jaar heb ik hem moeten missen in Antwerpen, hopelijk komt ie nog een keertje....

1 opmerking:

Josien zei

Hoi!
Een Kerstruil? Dat klinkt interessant! Geen idee wat het is.. Betekent het misschien dat je van huis ruilt voor de Kerstdagen?
Groet!

Your comments make my day :)

Your comments make my day :)

Populaire berichten

...road

...road

Kenzo - Mieneken... Forever in my heart

Kenzo - Mieneken... Forever in my heart
01.01.1999 - 11.02.2014