-

-
TRANSLATE IN YOUR LANGUAGE

THIS BLOG IN YOUR LANGUAGE

zaterdag, september 03, 2011

Naar de dokter...

deze morgen bij de dokter, eerst bloed geprikt, daarna een prik gekregen voor de pijn en maandag bellen voor een botscan :(....zo blijven we op de sukkel...

daarna langs geweest bij mn vader, die lag in de zetel met griep...
heb dan verse soep gemaakt voor hem... :)

 in de kleine serre tomaten, komkommers en paprikas geplukt,  lekkere peren en ook nog verse sla...heerlijk

verder is het hier een zeer zonnige dag, heel warm vandaag, lekker, ik hou van de zon






2 opmerkingen:

@nke zei

Ik ben even komen buurten op je blogje. Sterkte met je gezondheid en afvallen. Wanneer laat je een quiltwerkje zien? Ik ben NIET nieuwsgierig:))

Quiltgroetjes,

Nicky zei

hoi hoi,

bedankt voor je bezoekje :D

er staat een foto hieronder van een panel, doorgepit vorig jaar :p

verder moet ik dringend aan iets beginnen, maar weet niet aan wat, aaaahhhhh

zal mijn stofjes eens plaatsen, tips zijn welkommmmmmm

Your comments make my day :)

Your comments make my day :)

Populaire berichten

...road

...road

Kenzo - Mieneken... Forever in my heart

Kenzo - Mieneken... Forever in my heart
01.01.1999 - 11.02.2014