-

-
TRANSLATE IN YOUR LANGUAGE

THIS BLOG IN YOUR LANGUAGE

zondag, september 11, 2011

effe een updatje

vrijdag was ik in de stofjes aan het "rommelen" en kwam daar 2 stitchery patroontjes tegen van de Tilda, 2 jaar geleden aangekocht, je kent dat wel he, hebbe hebbe hebbe, en dan blijft dat een tijdje liggen, krijg je het 'toevallig' als je naar iets anders op zoek bent terug in je handen, en denk je dat het tijd gaat worden om eens te proberen, dus...

mijn eerste stitchske :))




en al een stukje gemaakt van de tweede, het heeft wel wat he...ik begin er in ieder geval van te houden....smaakt naar veeeeeeeeel meer !!!



Friday - evening in  Aalst....vanop mijn terras



ik denk dat dit mijn allereerste werkje was, ik denk 1999, hehe



mijn schedeltjes, ja die horen erbij he...


nog een prettige zondag gewenst,

blessings, Vero

Geen opmerkingen:

Your comments make my day :)

Your comments make my day :)

Populaire berichten

...road

...road

Kenzo - Mieneken... Forever in my heart

Kenzo - Mieneken... Forever in my heart
01.01.1999 - 11.02.2014